- Inici
- Preguntes Freqüents
Preguntes Freqüents
Voldria un avet d'una mida més gran del que està disponible a la web o una comanda especial.
Tenim avets de totes les mides, si us plau, envía'ns un email (navet@navet.cat) o Whatsapp (637 297 765) amb la vostra petició i l'hi farem arribar un pressupost detallat ho abans possible.
De quina espècie són els avets?
Tots els nostres avets són de l'espècie Abies Nordmanniana.
Escollim aquesta espècie perquè la seva fulla té un tacte agradable i resisteixen bé la temperatura i humitat de l'interior de les cases.
L'altura de l'avet inclou el test?
Si, l'altura indicada inclou des de la base del test fins a la punta de l'avet. Us recomanem mesurar el lloc on voleu ubicar l'avet abans de fer la compra.
Per aquells avets més petits (XS y S) recomanem ubicar-los sobre algun element (taula o tamburet) per poder potenciar la figura de l'arbre.
Puc tornar o canviar la mida del meu avet un cop rebut?
Considerant que es tracta d'un producte natural, cada avet és únic i exclusiu. Si per cap motiu l'avet no és del seu gust, podem substituir-lo al moment de l'entrega per un altre de la mateixa mida sense cost addicional.
Sí, és possible, però haurà de notificar el motiu per email (navet@navet.cat) o WhatsApp (637 297 765).
Si es requereix un canvi, tindrà un cost extra de 5€.
Si es requereix una devolució, tindrà un cost de transport i despeses de 10€. L'avet haurà d'estar en les mateixes condicions que quan va ser entregat.
Només s'accepten devolucions sol·licitades 24h des de l'entrega, a partir de 24h no s'accepten devolucions.
Es cobren despeses d'enviament?
Les despeses d'enviament estan ja incloses amb el preu.
Puc canviar la data d'entrega?
És clar que sí! Sempre que el canvi sigui notificat 48 hores abans de la data d'entrega inicial, haurà d'enviar un WhatsApp al 637 297 765 i le proposarem la nova data disponible per a la seva zona.
El canvi tindrà un cost per despeses de 5€.
Condicions del servei.
En efectuar la compra, està acceptant les nostres condicions de servei.
Per a qualsevol dubte o aclariment, si us plau, comunicar via email (navet@navet.cat) o WhatsApp (637 297 765)
Els nostres avets són un producte natural, perible i requereixen la seva cura i atenció.
No ens fem responsables dels desperfectes que pugui causar el producte, per la manipulació, caiguda o danys per humitat.
Tots els avets s'entreguen amb una funda per al test protectora contra la humitat, tot i això, recomanem verificar la seva estanquitat
habitualment per tal d'evitar possibles accidents.
Per a les recollides, utilitzem una funda tèxtil per a cobrir l'avet i d'aquesta manera impedir al màxim possibles taques de l'arbre al trasllat dintre del domicili.
És important tindre la zona de pas habilitada i buida d'objectes per tal d'evitar possibles accidents.
És sostenible un avet de Nadal natural?
Si, els nostres avets provenen de plantacions controlades als nostres boscos nacionals i el seu consum fomenta la plantació de nous arbres.
Després de les festes, un cop recollits, gestionem el seu reciclatge per a convertir-los en compost o biomassa.
Com puc comprar el meu avet natural?
Molt senzill! Escull la mida que més s'adapti al seu domicili, escull el día d'entrega i si ho desitja, també podem recollir-lo.
És important que ens indiqui totes les dades completes per a poder efectuar correctament l'entrega a la data i horari seleccionat.
Què passa si el meu avet s'asseca?
És molt important situar l'avet allunyat d'estufes, xemeneies o qualsevol font de calor, així com regar-lo amb un got d'aigua un cop a la setmana, i si és possible vaporitzar-hi aigua.
Si encara així, en 7 dies l'arbre s'asseca, s'ho canviem sense cap mena de cost. Haurà d'enviar-nos un WhatsApp adjuntant les fotografies i coordinarem la substitució.
Quins mètodes de pagament s'accepten?
Només acceptem pagaments amb targeta de crèdit/dèbit.
Quan puc tenir el meu avet de Nadal?
Tan aviat com desitgi, qualsevol dia disponible (Menys Diumenge) des del 21 de Novembre al 21 de Desembre en horari de Matí (9h-13h) i Tarda (14h-19h).
A on es realitza la donació solidària?
El nostre compromís a més de mediambiental, també és social. Per cada avet venut, fem una donació a diferents projectes solidaris.
Pots consultar al nostre Instagram més informació pel que fa als projectes previstos per a la donació d'aquest any.
Condicions del servei
Identificació:
COMERCIALIZADORA OVAL, S.L. (d’ara endavant, Navet.cat)
NIF: B66929175
C/Industria 137 alt4 Barcelona (08025 – Barcelona)
www.navet.cat
En relació amb l’accés, navegació i contractació dels productes i serveis Navet.cat, oferts a https://navet.cat (d’ara endavant, el Lloc Web), titularitat de COMERCIALIZADORA OVAL SL, cal la lectura i acceptació dels seus Textos legals (les presents Condicions de venda, Avís Legal, Política de Privadesa i Política de Cookies).
COMERCIALIZADORA OVAL SL es reserva el dret a realitzar les modificacions que consideri oportunes, sense avís previ, a les Condicions de venda. Aquestes modificacions es poden fer per qualsevol forma admissible en dret i són de compliment obligat durant el temps en què es trobin publicades i fins que no siguin modificades vàlidament per altres de posteriors.
Tot i això, COMERCIALIZADORA OVAL SL es reserva el dret d’aplicar, en determinats casos, unes Condicions Particulars de Contractació amb preferència a les presents Condicions de venda quan ho consideri oportú, anunciant-les prèviament en temps i forma oportuns.
- Objecte i durada
L’objecte del Lloc Web és oferir, promocionar i permetre la contractació a distància i entrega d’arbres de Nadal naturals als territoris indicats més avall, segons es regula en aquestes Condicions de venda. La durada del contracte quedarà vinculada al lliurament del producte.
2. Oferta i vigència
En compliment de la normativa vigent, COMERCIALIZADORA OVAL SL ofereix informació sobre tots els productes i serveis oferts, les seves característiques i preus, al Lloc Web. Els productes es presenten incorporant una fotografia i les seves característiques essencials, aquesta és la informació obtinguda del propi fabricant. El color del producte, observable a la fotografia no és vinculant. A les característiques s’identifica el mateix.
Tot i això, COMERCIALIZADORA OVAL SL es reserva el dret a retirar, reposar o canviar els productes i serveis sense previ avís i en qualsevol moment. D’aquesta manera, els productes oferts a cada moment es regiran per les Condicions de venda vigents en cada cas. En cas d’un producte en oferta, sempre s’indicarà al Lloc Web el preu d’oferta i la seva validesa juntament amb les característiques essencials.
Tots els preus es mostren en euros i inclouen l’I.V.A. aplicable i/o qualsevol altre impost que siguin aplicables. Aquests preus seran en tot moment els vigents, excepte els possibles errors tipogràfics manifestos. El transport també ve inclòs dins dels preus mostrats per als productes.
3. Disponibilitat dels productes
El client pot sol·licitar el desisitment de l’enviament de newsletters i informació actualitzada d’ofertes, descomptes i promocions aplicables a cada moment, així com sobre la qualitat, característiques i origen dels productes Navet.cat.
La disponibilitat dels productes oferts pot variar en funció de la demanda dels clients. Tot i que s’actualitza l’estoc periòdicament, el producte sol·licitat pel client podria estar esgotat en aquell moment. En cas de no execució per indisponibilitat, COMERCIALIZADORA OVAL SL en el moment que tingui coneixement de tal indisponibilitat ho notificarà al client, mitjançant un correu electrònic. El període d’aquesta comunicació no superarà en cap cas el termini màxim de 30 dies, a partir de l’endemà de la comanda.
COMERCIALIZADORA OVAL SL podrà donar la doble opció de: (a) subministrar al client, sense augment de preu, un producte de característiques similars o de qualitat superior; (b) o excepte raons justificades i demostrables per COMERCIALIZADORA OVAL SL, dins aquest mateix període, abonar les sumes pagades per la comanda anul·lada.
4. Tràmits de la contractació
Per a la compra i contractació dels productes i serveis oferts a través de la botiga online habilitada al Lloc Web és necessari aportar les dades requerides conforme a la nostra Política de privadesa.
En qualsevol cas, durant el procés de compra, es confirmen els productes i serveis seleccionats, les dades del destinatari i el moment de lliurament. Quan el destinatari sigui un tercer diferent del comprador, només es podran introduir les dades personals del destinatari en què aquest hagi donat el corresponent consentiment informat perquè es puguin tractar les dades als efectes de la recepció de la comanda i perquè COMERCIALIZADORA OVAL SL pugui fer el corresponent seguiment del mateix amb el destinatari. El client/comprador respondrà davant de COMERCIALIZADORA OVAL SL de la legitimació i qualitat d’aquestes dades del destinatari. La compra es tanca amb la fase de pagament, prèvia elecció del mitjà i introducció de les dades requerides.
Finalitzat el procés de compra el client rebrà una confirmació per correu electrònic juntament amb la còpia de la comanda. És imprescindible que durant el procés de compra el client indiqui un correu electrònic o un número de telèfon vàlid. Si en 24 hores des de la finalització de la comanda el client no rep la confirmació, cal que es posi en contacte amb COMERCIALIZADORA OVAL SL.
5. Lliurament de la comanda
Es farà entrega de la comanda a l’adreça indicada i el dia seleccionat pel client en el procés de compra. Un cop culminat el lliurament, en cas que el destinatari no estigui conforme amb el servei realitzat, haurà de notificar qualsevol incidència per tal de buscar una solución el més aviat possible.
COMERCIALIZADORA OVAL SL no assumeix cap responsabilitat quan el lliurament de la comanda no arribi a realitzar-se com a conseqüència que les dades de lliurament facilitades pel client siguin falses, inexactes o incompletes o quan el lliurament no pugui efectuar-se per causes alienes, com ho és l’absència del destinatari després de diversos intents de lliurament.
En qualsevol cas, COMERCIALIZADORA OVAL SL adquireix el compromís de lliurar la comanda en un màxim de 5 dies de la data seleccionada pel client al moment de la contractació.
El client assumeix els riscos de deteriorament, detriment, danys i pèrdua dels productes de la comanda a partir del moment del seu lliurament d’acord amb el procediment regulat en aquestes Condicions de venda. El client serà responsable de l’emmagatzematge i la conservació dels productes en les condicions que, si s’escau, s’estableixin al paquet.
6. Preus
Tots els productes indiquen el preu de venda a Euros i inclouen l’impost sobre el valor afegit (IVA). Si fos aplicable qualsevol altre impost, així s’indicaria. Aquests preus seran en tot moment els vigents, excepte els possibles errors tipogràfics manifestos.
El preu de cada producte serà el que s’estipuli a cada moment al Lloc Web, excepte en cas d’error manifest. Tot i això, els preus poden canviar en qualsevol moment, però els possibles canvis no afectaran les comandes ja confirmades.
7. Despeses d’enviament
COMERCIALIZADORA OVAL SL només realitza enviaments gratuïts al codis postals que la nostra web deixi seleccionar.
En cas que la població destinatària no formi part de la zona d’enviament disponible, l’enviament no serà possible.
8. Formes de pagament i execució de la comanda
El client podrà abonar l’import de la comanda optant per qualsevol de les formes següents. Durant el procés de compra haureu d’indicar la vostra elecció:
Targeta de crèdit o dèbit, VISA o MASTERCARD
Totes les operacions que impliquen la transmissió de dades personals o bancàries es fan utilitzant un entorn segur, un servidor basat en la tecnologia de seguretat estàndard SSL (Secure Sockets Layer). Tota la informació que ens transmeti viatja xifrada a través de la xarxa. Així mateix, les dades sobre la seva targeta de crèdit són introduïdes directament a Stripe (passarel·la de pagament) i no són introduïdes ni registrades a cap servidor de COMERCIALIZADORA OVAL SL.
En pagar amb targeta VISA o MASTERCARD se us sol·licitaran sempre les dades següents: el número de targeta, la data de caducitat, i un Codi de Validació que coincideix amb les tres últimes xifres del número imprès en cursiva al revers de la targeta VISA o MASTERCARD, oferint, així, més garanties sobre la seguretat de la transacció.
Quan l’import d’una compra hagi estat carregat fraudulentament o indegudament utilitzant el número d’una targeta de pagament, el titular pot exigir l’anul·lació immediata del càrrec. En aquest cas, les corresponents anotacions de càrrec i reabonament en els comptes del proveïdor i del titular s’han de fer com més aviat millor.
No obstant això, si la compra hagués estat efectivament realitzada pel titular de la targeta i l’exigència de devolució no fos conseqüència d’haver-se exercit el dret de resolució i, per tant, hagués exigit indegudament l’anul·lació del càrrec corresponent, aquell quedarà obligat davant de COMERCIALIZADORA OVAL SL al rescabalament dels danys i perjudicis ocasionats com a conseqüència d’aquesta anul·lació. 10. Garanties
Tots els productes oferts al Lloc Web gaudeixen de la garantia comercial del proveïdor del mateix. El client té a la seva disposició un servei de postvenda, mentre estigui vigent la garantia, que podrà executar dirigint-vos a COMERCIALIZADORA OVAL SL.
Dret de desistiment, devolucions i reclamacions
Dret de desistiment
El client disposarà d’un termini de fins a catorze (14) dies naturals a partir de la recepció de la comanda per exercir el dret de desistiment, sense indicar cap motiu.
Per exercir el dret de desistiment, ens haureu de notificar la vostra decisió de desistir del contracte a través d’una declaració inequívoca a l’adreça de correu electrònic navet@navet.cat. Per complir el termini de desistiment, n’hi ha prou que la comunicació relativa a l’exercici per part seva del dret de desistiment sigui enviada abans de les 24h des de la compra i/o del lliurament de l’avet.
De la mateixa manera, s’informa a l’usuari que, sobre la base del que estableixen els apartats d) i e) de l’article 103 del Reial decret legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei general per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries, no operarà el dret de desistiment en el cas de subministrament de béns que es puguin deteriorar o caducar amb rapidesa, així com el d’aquells béns precintats que no siguin aptes per ser tornats per raons de protecció de la salut o d’higiene i que hagin estat desprecintats després del lliurament.
En cas de desistiment per part seva, es tornarà al client tots els pagaments rebuts en la mateixa forma de pagament en què es va realitzar. Les despeses d’enviament i comisions bancàries per fer la devolució aniran a compte de l’usuari. Els productes tornats han d’estar en condicions normals (amb el seu embalatge original i sense fer servir ni manipular). Abans de tornar el Producte, el Client ha d’assegurar-se que aquest està degudament protegit i precintat perquè no pateixi cap dany durant el transport.
Si la causa de la devolució és que el producte està defectuós o no correspon al que demana, COMERCIALIZADORA OVAL SL correrà amb les despeses de la devolució i el nou enviament. Si el motiu és que la comanda no us satisfà, us reemborsarem l’import, incloses les despeses d’enviament, però no les despeses de devolució i comissions bancàries.
La devolució de l’import es farà un cop arribi la comanda tornada a les nostres instal·lacions i amb la mateixa forma de pagament que s’hagi utilitzat.
El client haurà de tornar els productes desistits, assumint el cost de devolució, en el termini de 2 dies des del comunicat el desistiment. COMERCIALIZADORA OVAL SL podrà retenir el reemborsament fins a la devolució dels productes, així com disminuir la quantitat a reemborsar quan els productes li siguin retornats en mal estat, en relació amb allò establert a l’article 108.2 del Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei general per a la defensa dels consumidors i usuaris i altres lleis complementàries. Devolucions
Si el client ha tingut algun problema amb la seva comanda volem ser els primers a saber-ho. Passa en molt poques ocasions, però si és així, el client ha de posar-se en contacte amb nosaltres i ens comprometem a tornar el seu import o restituir el producte per un de nou. En particular, en els casos següents: quan el producte no hagi estat lliurat en la data acordada i aquesta responsabilitat no es pugui atribuir al destinatari, se’n tornarà l’import.
En alguns enviaments, pot ser que algun arbre de la comanda no estigui disponible a causa de problemes de qualitat o disponibilitat. En aquests casos, ens reservem el dret de substituir aquest arbre per un del mateix valor o superior. Reclamacions i/o disputes online.
Si el client vol presentar una reclamació, pot fer-ho a través del correu electrònic navet@navet.cat
No obstant això, d’acord amb el Reglament (UE) 524/2013, la Comissió Europea facilita una plataforma d’accés gratuït per a la resolució extrajudicial de conflictes online per la contractació electrònica (http://ec.europa.eu/consumers/odr/) a què les parts poden sotmetre’s voluntàriament, mitjançant la intervenció de l’anomenat Organisme de resolució de litigis, que actua com a intermediari neutral entre ambdues parts.
Enllaç a l’imprès de reclamació: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CA
Enllaç al cercador d’organismes de resolució de conflictes: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2 12. Obligacions de l’usuari/client
Com a usuari o client declara expressament conèixer, entendre i acceptar les condicions d’ús i contractació presents en aquestes Condicions de venda. S’informa a l’usuari que per realitzar una contractació a través de la nostra pàgina web ha de ser major d’edat (majors de 18 anys). Queda expressament prohibida la contractació de productes i/o serveis a través del present lloc web per part de menors d’edat o de persones no compleixin amb les condicions legalment establertes, així com per aquells usuaris que no compleixin amb els requisits previstos en les presents condicions generals de contractació o en les condicions particulars, si escau.
A més, el client s’obliga: (a) a pagar puntualment pel servei o serveis contractats, (b) a fer un bon ús del Lloc Web i respectar les lleis aplicables –incloses, a títol enunciatiu però no limitatiu, les de propietat intel·lectual i industrial – i els Textos legals d’aplicació al Lloc Web i, per extensió, a no infringir els drets de tercers ni fer cap activitat il·lícita, (c) a no participar en cap activitat que dificulti o interfereixi en el funcionament del Servei, incloent-hi el funcionament dels servidors i xarxes que estan connectats amb el servei.
Accepta ser el responsable únic, sense que COMERCIALIZADORA OVAL SL hagi d’assumir cap responsabilitat davant el client o tercers, de qualsevol incompliment de les seves obligacions previstes en els Textos legals, així com de les conseqüències del dit incompliment, incloent-hi qualsevol pèrdues o danys en què puguem incórrer.
Ser usuari del Lloc Web implica que reconeix haver llegit i acceptat els Textos legals (Avís legal, Política de privadesa, Política de cookies i els presents Condicions de venda) i el que els estengui la normativa legal aplicable en aquesta. 13. Jurisdicció
Sense perjudici de l’opció de què disposen les parts per sotmetre’s voluntàriament al sistema de resolució de litigis online esmentat a l’apartat anterior, la relació entre l’usuari i el prestador es regeix per la normativa vigent i aplicable al territori espanyol. Si sorgeix qualsevol controvèrsia, les parts poden sotmetre els seus conflictes a arbitratge o acudir a la jurisdicció ordinària complint amb les normes sobre jurisdicció i competència sobre això, amb sotmetiment al fòrum del domicili del consumidor.
En cas que es tracti d’una compravenda realitzada per una empresa que actuï en el marc de la seva activitat empresarial o comercial, les dues parts se sotmeten, amb renúncia expressa a qualsevol altre fur, als jutjats i tribunals de Barcelona (Espanya).
Així mateix, COMERCIALIZADORA OVAL SL es reserva la facultat de presentar les accions civils i/o penals que consideri oportunes per la utilització indeguda del Lloc Web i els seus continguts, o per l’incompliment de les presents Condicions de venda.